Σίγουρα ως επιχειρηματίες, θέλετε να χτίσετε σχέσεις, να μετατρέψετε τους ξένους σε πελάτες και στη συνέχεια σε υποστηρικτές και διαφημιστές σας και της επιχείρησής σας.
Και σίγουρα ξέρετε ότι αυτό πετυχαίνει με την σωστή επιλογή αποτελεσματικών τακτικών μάρκετινγκ που φτάνουν στον ιδανικό πελάτη σας.
Πρόσφατη έρευνα που διενεργήθηκε στις ΗΠΑ και αφορούσε τη διαφημιστική δαπάνη παγκοσμίως, κατέγραψε ότι την τελευταία πενταετία η ψηφιακή διαφήμιση κατέχει παγκοσμίως το 40% της διαφημιστικής πίτας, αφήνοντας πίσω την πάλαι ποτέ πρωτοπόρο τηλεόραση με μόλις 33%. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα η έντυπη διαφήμιση δεν ξεπερνά το 15% (το ποσοστό περιλαμβάνει διαφήμιση σε δημοσιογραφικά έντυπα και μεμονωμένες εκδόσεις – διαφημιστικά φυλλάδια).
Αυτό όμως μην σας πτοεί! Διότι αν εμπιστευτείτε την επιμέλεια και την εκτύπωση των διαφημιστικών σας εντύπων στους ειδικούς, θα πετύχετε μια άριστη προβολή της επιχείρησής σας!
Και επειδή οι ανάγκες της αγοράς είναι κινητήριος μοχλός για τον αξεπέραστο σχεδιασμό της έντυπης διαφήμισης, η Studiolive Design & Printing, με 25ετή παρουσία στο χώρο των εκτυπώσεων, της διαφήμισης και της έντυπης επικοινωνίας, με πολύχρονη εμπειρία, φαντασία, ιδέες και πρωτότυπες προτάσεις, σας εξασφαλίζει το πλεονέκτημα ενός καλοσχεδιασμένου και καλοτυπωμένου εντύπου που αντιπροσωπεύει επάξια την εικόνα της επιχείρησής σας.
Έχετε υπόψη σας ότι το καλό διαφημιστικό έντυπο δεν πρέπει να είναι διαφημιστικό απλά, αλλά θα πρέπει ν’ απαντάει στις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη και μην ξεχνάτε ότι στην πραγματικότητα το μάρκετινγκ δεν είναι έξοδο αλλά επένδυση που, με την σωστή χρήση, μπορεί να σας φέρει πίσω τα λεφτά σας πολλές φορές και μάλιστα ποιο αποδοτικά από κάθε άλλη επένδυση αυτή την περίοδο!
Πέραν αυτών, θυμηθείτε ότι:
– το διαφημιστικό έντυπο δεν είναι ζωγραφικός πίνακας. Πολλοί διαφημιστές – γραφίστες με αφορμή την κατασκευή μιας μακέτας βρίσκουν ευκαιρία να εκφραστούν καλλιτεχνικά αψηφώντας τις πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή.
– η συμβολή ενός κειμενογράφου στο έντυπο δεν είναι απλά χρήσιμη, είναι απαραίτητη, αφού το διαφημιστικό έντυπο δεν είναι μόνο εικόνα, είναι και κείμενο. Όπως ένας καλός κειμενογράφος δεν είναι και καλός γραφίστας, έτσι συμβαίνει το αντίθετο, ο καλός γραφίστας δεν είναι και κειμενογράφος.
– τέλος, το διαφημιστικό έντυπο πρέπει να έχει καλή ποιότητα παραγωγής, χωρίς αυτό να σημαίνει ακριβή ποιότητα.
Επικοινωνήστε λοιπόν μαζί μας και το έμπειρο προσωπικό μας θα σας κατευθύνει με χρήσιμες προτάσεις και μοντέρνες λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες σας και πάντα στις καλύτερες τιμές, για να μην πεταχτούν ποτέ τα διαφημιστικά σας έντυπα και φυλλάδια σε κάδους σκουπιδιών!
Αφήστε μια απάντηση