Το λογότυπό σας είναι ένα πολύ σημαντικό συστατικό στοιχείο της μάρκας σας. Ένα λογότυπο εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς – είναι μια οπτική για το όνομα της επιχείρησής σας, είναι το έμβλημα που προσφέρετε στο κοινό για να του δώσετε μια ιδέα για το ποια είναι η επωνυμία σας και είναι το θεμέλιο της “προσωπικότητας” και της εταιρικής ταυτότητας σας.
Ωστόσο, μην πέσετε στην παγίδα του να θεωρήσετε ότι το λογότυπό σας εφάπτεται με την εταιρική ταυτότητά σας. Το λογότυπό σας είναι μόνο ένα στοιχείο της μάρκας σας, αλλά δεν είναι το ίδιο. Η μάρκα σας πρέπει να υπερβαίνει το λογότυπό σας. Μια ισχυρή μάρκα θα ενσωματώνει τις αξίες και το ήθος του πυρήνα της επιχείρησής σας.
Ένα συνηθισμένο λάθος πολλών επιχειρήσεων είναι να αφιερώσουν όλους τους διαθέσιμους για το branding οικονομικούς πόρους, μόνο και μόνο στην παραγωγή του λογότυπου τους, χωρίς περιθώρια για όλα τα άλλα βασικά συστατικά της εκτόξευσης του brand – εταιρικής τους ταυτότητας. Μόνο ένα λογότυπο δεν θα σας φτάσει πολύ μακριά.
Η πραγματικότητα είναι ότι ένα καλό λογότυπο δεν χρειάζεται να σας κοστίσει πολλά χρήματα. Ακόμη και κάποιο που σχεδιάστηκε online από αντίστοιχες σελίδες, μπορεί να είναι εξαιρετικό. Αλλά, όταν πρόκειται για την προώθηση και την ανάπτυξη της μάρκας που αντιπροσωπεύει το λογότυπό σας, δεν υπάρχουν συμβιβασμοί και γρήγορες λύσεις.
Αφήστε μια απάντηση